Producenci
Promocje
TENGA - Flip 0 (ZERO)
TENGA - Flip 0 (ZERO)
467,99 zł 389,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Zapomniałem/am hasło do logowania, jak je odzyskać?

Na stronie logowania, pod przyciskiem "zaloguj" kliknij w link "nie pamiętasz hasła....?".
Podaj swój adres e-mail i wciśnij "zmień hasło".
Na podany adres e-mail otrzymasz link do ustanowienia nowego hasła.
Po kliknięciu w ten link przejdziesz do ustanowienia nowego hasła w sklepie.
Wpisz i potwierdź hasło, a następnie kliknij "zapisz".

Jak złożyć zamówienie?

Udostępniamy łatwy sposób składania zamówień, wystarczy kilka kroków:
1. Dodaj produkt do koszyka, wybierz formę dostawy i płatności, następnie kliknij "zamawiam"

2. Zaloguj się lub jeśli kupujesz po raz pierwszy, to załóż konto. Możesz również wybrać zakupy bez rejestracji, jednak wtedy nie będziesz miał/a możliwości korzystania z rabatów przy kolejnych zakupach.

3. Podaj adres dostawy, zaakceptuj regulamin, kliknij przycisk "potwierdzam zakup".

Jeśli wybrałeś/aś płatność online, to zostaniesz przekierowany/a do bezpiecznego systemu płatności.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Również po wysłaniu przesyłki otrzymasz informację.

Masz problem ze złożeniem zamówienia? Po prostu zadzwoń do nas lub wyślij e-mail.
Pracujemy w godzinach 9:00 - 17:00. Jeśli zadzwonisz o innej porze nagraj się na sekretarkę, a my oddzwonimy.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Na karcie produktu nad ceną jest podany orientacyjny czas wysyłki. Czas ten może być krótszy lub w przypadku chwilowego braku produktu, może ulec wydłużeniu.
Orientacyjny czas wysyłki jest również podany w podsumowaniu zamówienia. 
Po złożeniu zamówienia będziesz mógł/a sprawdzić na swoim koncie na jakim etapie jest aktualnie realizacja zamówienia.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak. Wysyłamy przesyłki do większości krajów Unii Europejskiej.
W celu dokonania takiego zakupu, należy wybrać w koszyku kraj dostawy, zostaną wyświetlone koszty oraz dostępne formy płatności. Przesyłki na terenie UE doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w ciągu zaledwie kilku dni roboczych.

Czy trzeba się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie trzeba. Zalecamy jednak zarejestrowanie konta, ponieważ ma to wiele zalet.
Przede wszystkim oszczędza czas przy wpisywaniu danych, umożliwia korzystanie z przechowalni oraz dostęp do historii złożonych już zamówień.
Najważniejsze, to jednak możliwość zarabiania punktów przy zakupach, które później zamienione zostają na stały rabat.

Jak są pakowane przesyłki, czy są dyskretne?

Wszystkie przesyłki są dobrze zabezpieczone trójwarstwowym kartonem i pakowane wyłącznie w sposób nie sugerujący zawartości.
Na paczce widnieje nazwa firmy wysyłkowej bez adresu sklepu internetowego.

Jak dostarczane są przesyłki o dużych rozmiarach, przykładowo lalka naturalnych rozmiarów?

Takie przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (oczywiście w dyskretnym opakowaniu). Nie ma możliwości umieszczenia przesyłki o dużych gabarytach w paczkomacie.

Czy mogę kupić później produkt, który mnie interesuje?

Tak. Pod przyciskiem "do koszyka" znajduje się link "dodaj do przechowalni". Kliknij ten link na karcie produktu, a produkt zostanie dodany do przechowalni w twoim koncie.
Kiedy już zdecydujesz się na zakup, zaloguj się na swoje konto i zamów produkt z przechowalni.

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą lub przelewem bankowym online?

Tak. Udostępniamy płatności w systemie Przelewy24.pl oraz PayPal. Wystarczy, że wybierzesz taką formę płatności w koszyku.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki?

Tak. W koszyku możesz wybrać płatność przy odbiorze.

Czy otrzymam jakiś dowód zakupu?

Tak. Po realizacji zamówienia otrzymasz dowód zakupu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Jeśli podczas składania zamówienia podasz nazwę firmy oraz numer NIP to zostanie wystawiona faktura VAT

Do czego służy newsletter?

Po zapisaniu się do newslettera lub zaznaczeniu opcji, że chcesz z niego korzystać, będziesz otrzymywał/a wiadomości e-mail o ciekawych ofertach, promocjach, nowościach w sklepie.
Newslettery są wysyłane nie częściej niż raz w tygodniu. Zawsze masz możliwość rezygnacji z otrzymywania tych wiadomości.

Mam sklep, czy mogę kupować hurtowo?

Istnieje możliwość zakupów hurtowych dla wybranych produktów, marek.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zakupami hurtowymi, to zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem
+48 767 454 722
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl